2012. máj. 31.

Bloggerinák

A héten kiszámíthatatlan az időjárás. Tegnap ahogy leszálltam a buszról (esernyő nélkül) úgy kapott el a zivatar, és bőrig áztam, mire hazaértem. Ebből nem tanultam, így ma is megkaptam volna az adagot, de szerencsére Marcsinál volt esernyő. Holnap már én is viszek magammal, mert várható lesz, hogy holnap is lesz vmi hasonló. Ami jó hír, az az, hogy meglett a bérletem. Tegnap felhívott a volt oszt.társam, ma pedig üzenetet is írtak, hogy melyik buszon keressem. Úgyhogy amint összefutok azzal a busszal, el is kérem. Mondjuk már júniusi bérlettel járok..
Aztán van még egy hírem. Holnaptól 30 napon keresztül még 4 bloggerinával részt veszünk egy élénkítő projekten. Főként csajos bejegyzések fognak következni. Ruhák, ékszerek.. úgyhogy remélem tetszeni fog nektek :)
 Résztvevők:
Számomra biztos izgalmas lesz, és nagyon örülök, hogy Dorca beavatott! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése