2012. jún. 5.

30DPCH - Day 05

Az ötödik bejegyzésben a kedvenc farmerem van soron.
 Szeretem a farmereket, mert suliba járni ideális, egyszerű és kényelmes. Mindig volt kedvenc farmerem. Ez előtt 2-3 évig ragaszkodtam egyhez, ha annyit mondok, hogy mindig lecsúszott a slicce, akkor az ismerőseimnek biztos beugrik, hogy melyikre gondolok :) A jelenlegi kedvencem ez a twister gatya, amit még ősszel vettem. Nagyon örültem, hogy végre van egy nadrág, ami hosszra pont jó, és a lábszáránál is szűk.. ma reggel indulás előtt csináltam képet, és a macsek már olyan éhes volt, hogy azért sem ment ki a képből.. 

4 megjegyzés:

  1. hol találtál ilyen hosszban jó farmert?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pécsen az árkádon belül az Amica-ban találtam rá, általában ott vannak ilyen rövidebb szárú nadrágok :)

      Törlés
  2. Nagyon jó tényleg ez a farmer,nekem is nagyon tetszik.Megkérdezhetem,hogy honnan van?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így tetszik :)
      Amica-ban vettem, de twister gatyák más üzletekben is szoktak lenni, nem kimondottan csak ott :)

      Törlés