2014. máj. 21.

Tavaszi könnyű

 Megjött a jó idő, és jöhetnek a finom saláták, könnyű csirkemelles ebédek, és kerülhetjük a szénhidrátot! :) Szóval egy hétig sikerült csökkenteni a szénhidrátot, volt hogy sárgarépát nasiztam esti tv nézés közben, és kicsit belekóstoltam a diétás étkezésbe. Csoki helyett általában banánturmixot iszok, van hogy napi 2x is, és most, hogy itt az eperszezon ideje, már eperrel is tudtam fokozni, ami azért jó, mert semmi cukor és ízesítés nélkül is nagyon finom és telítő. Ezenkívül sok salátát eszek, és tojásos dolgokat.. mindenesetre le a kalappal azok előtt, akik ezt kitartóan tudják követni. Nekem ez a hétvégi hazalátogatásommal felborult,  mert jöttek a finom otthoni sütemények és ebédek, amik 3 hét után kinek ne esnének jól?! De nem is az a cél, hogy fogyjak, csak németből annyi salátaöntetet hoztunk haza, hogy most azokkal élem ki magam, de nem gondoltam volna, hogy ennyire a hatása alá kerülök.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése