2014. máj. 27.

Mozi-filmek

Ez a vizsgaidőszak egy remek lehetőséget ad a bejegyzéseim pótlására, hiszen most is úgy érzem, hogy feltölt e reggel 8-as vizsgámra, de tulajdonképpen ezzel csak átverem magam, úgyis visszatérek még a menedzsmenthez. Szóval már nem tudom hányszor rágtam körbe a téma tartalmát, mégis úgy érzem, hogy haszontalan volt az egész napi próbálgatásom, mert semmilyen formában sem kötött le.. de valahol belül mégis reménnyel nézek a holnap felé, muszáj lesz, mert ezenkívül a héten még 2 vizsgám lesz.. és most mégis a moziról fogok mesélni, mivel az utóbbi időben munkán kívül is ehhez csatolható a kikapcsolódásom egy része. Először is a Csajok bosszúja vetítését február óta vártuk Bogiékkal, mert az előzetes alapján egy igazi csajos filmnek ígérkezett, és mivel többször szó esett a Vip moziról, lányok arra invitáltak, hogy ha már ennyit várunk a filmre, adjuk meg a módját, ígyhát április végén s zh hetem kellős közepén eljött a csajok bosszújának ideje. 
Aznap Bius volt a büfés, aminek nagyon örültem, kitárgyaltuk a munkánkat, hiszen lassan fél éve, hogy elkezdtem moziban dolgozni, és Biusnak is segíthettem munkát találni. Aztán kihasználtuk a Vip szolgáltatásait, ettünk kakaós tekercset, pezsgőztünk, és az örök kedvencem, a nachos is bezsákmányolásra került.. hihetetlen hogy még nem untam meg, pedig voltam már olyan holtponton, amikor egy nagy szatyorral hoztam haza, és egész hétvégén nassoltuk, szinte egy hétig kitartott.. Na akkor jutottam arra, hogy haza nem hozok, mert annak nem lesz jó vége, de bent azért szoktam néha csipegetni. Szóval emellett pezsgőztünk is, de hirtelen annyi minden került elénk, hogy mindenből csak kóstolgatni tudtam.
A filmre rátérve pedig amennyire vártuk, akkora hatással nem lett ránk, mert kiszámítható, egyszerű film kisebb túlzásokkal.. persze jópofa történet, és szépséges körítések voltak benne, de végül arra jutottunk, hogy szimplán jó volt.

2 hete pedig jóformán a moziban töltöttem a hétvégémet, mert 12 órás műszakot is kaptam, és részben erre is foghatom első hibázásomat, mikor vasárnap estére már annyira monoton volt a munka, hogy sikerült "benéznem" egy sima ajándékjegyet 3D-s filmnek, amit kikellett fizetnem, de szerencsére így megkaptam az ajándékjegyeket, és ezt kihasználva Zolikával megnéztük a Rossz szomszédságot. Azért erre a filmre esett a választásom, mert azon a hétvégén végig teltházas volt, és jó visszajelzéseket hallottam róla.
 A film tipikus amerikai vígjáték, 1-2 részen még én is jóízűeket nevettem annak ellenére, hogy néha sokallottam a káromkodást. Mégis megérte moziban megnézni, mert szeretem mikor az egész termet betölti a nevetés, és elejétől a végéig leköti a figyelmemet a film.. 
nem úgy, mint az első ingyen mozizásomra választott Grand Budapest Hotelnél. Na az nekem egy borzalmasan unalmas, és rossz film volt, nem találtam a lényegét.. mégis hetekig teltházas volt. Biztos a címe is közrejátszott benne?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése