2014. jún. 17.

Nyáridő

 Végre megtaláltam a várva várt első látásra szerelem táskát. Már nagyon rég kerestem egy új fehér táskát, mert az eddigi elég megviselt állapotban van sajnos. Táskára mindig nagy hangsúlyt fektetek, mert egy olyan kiegészítője a mindennapjaimnak, amit a legtöbbször használok. Nincs sok táskám, jóformán egy fekete és egy fehér, ezért inkább a minőségre fektetem a hangsúlyt, és Mohito-nak hála megtaláltam a megfelelőt. Nagyon megfogott, hogy hosszabb a pántja, és praktikus formája, mert ha nem pakolom tele, akkor a két szegecses széle behajtható, ami egy elegáns megjelenést ad, viszont ha telepakolom, akkor kihajlik, ahogy a képen látható.
A másik új kedvencem ez a h&m telitalpú cipő, amit már április óta nézegettem, és jó, hogy vártam a megvételével, mert leárazásnak hála névnapi ajándék lett. Sokáig elleneztem ezeket a cipőket, mert amondó voltam, hogy a hosszú lábú lányoknak áll jól, de amikor megpróbáltam, olyan kényelmes volt, hogy nem is érdekelt az addigi meglátásom, jól áll vagy sem, kényelmes és ez a lényeg. :)
Végül a nyaralásra hangolódva beszereztem 1-2 dolgot még. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése