2014. júl. 28.

Bibione Július 12-19.

Napágyunk, és szállásunk a háttérben <3 
 Július 11.-én este 10-kor indultunk el autóval négyesben. Fiúk azóta is azon nevetnek, hogy Bátmonostortól Triestig átaludtam az utat, de szinte egész éjjel félálomban voltam csak. Reggel fél 8 körül érkeztünk meg talán, a szállásunkat pedig csak délután foglaltuk el, de legalább kitudtunk pakolni, és mehettünk is a strandra, valamint a napágyat lefoglalni. Az idő szuper volt, az első lubickolás után a fiúk máris ittak egy hűsítő koktélt. 
 Majd megkezdődött az 1 hétig tartó strandolás, napozás, röplapda, foci. A délutánunk mindig így telt, amíg a fiúk játszottak, én kifeküdtem a matracra és lebegtem, élveztem a kilátást, a szabadságot, hogy végre itt vagyunk. :)
 Bibione tulajdonképpen családi üdülőnek mondható, mivel körülöttünk mindenhol kisgyerekes családosok voltak, de jó volt elnézegetni a kicsiket, és elképzelni, hogy egyszer én is így térhetek ide vissza.
Ez volt a mi kis birodalmunk a kb 7 km hosszú strandon. Egy napágy, napozó szék, forró homok, és a matrac. 
Első este a szállásunkon maradtunk, mivel elég nagy vihar volt a tenger felett, s mivel a szállásunk közvetlen tengerre néző volt.. kiültünk villámokat nézni, és viszonylag korán kidőlt mindenki, hiszen kikellett pihenni az utazást, hogy másnap újult erővel menjünk este a városba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése