2014. aug. 15.

Olasz ízek

Nyaralásunk során mindig megadtuk a vacsora módját. Általában 7-8 körül felmentünk a szállásra, csinosba vágtuk magunkat, és már vacsorázni menet azon tanakodtunk, hogy ki mit enne. Először az igazi olasz pizzát próbáltuk ki (amúgy nagyon sok pizzázó váltotta egymást az utcákon, és ami nekem különösen új volt, az a sültkrumplis pizza) 
A pizzán a sajt mindig a feltétek legalján volt, ami összesült a paradicsomszósszal, és a feltét könnyed szalámikból állt főként. Amit én hiányoltam, hogy sehol sem volt bolognais pizza, és a zöldséges feltétek(pl kukorica, hagyma) a rukkolánál álltak meg, se több-se kevesebb, szóval össze sem lehet hasonlítani a hazaival, de nagyon finom :) A vacsorát mindig egy jó olasz fagyival zártuk, ami kétszer drágább, mint itthon, de dupla akkora gombócért, és a krémes, eredeti ízéért, a finom falatokért, és mert nyaraltunk.. megérte! Mindennap új ízeket próbáltunk ki, és ha meggyes joghurtot kértem, akkor meggydarabokat is ettem.
A hét közepe fele, amikor a tésztákon is túl voltunk, megelégeltem a sok tésztát, és a szénhidrátot, és egy hazai, hagyományos rántott húsra vágytam.. és tessék, kaptam egy szép adagot.
Ami még nem mellékes, hogy minden ételhez kaptunk friss salátát, és a parmezánt is külön szolgálták reszelővel, hogy ízlés szerint tehessünk rá, és amikor végeztünk a vacsorával, gratisnak rövid italt kaptunk kedves pincérek felszolgálásában.
Végül egy csoportkép rólunk az utolsó napról, utolsó olasz ebédünk után...komolyságban :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése