2014. aug. 26.

Szép a vége

Így utólag visszaemlékezve sikerült kifognunk a kánikulát, és jól tettük hogy délutánokat napoztunk, strandoltunk végig, hiszen azóta itthon nem volt igazi nyári kánikula. Tervezett Velencei kirándulásból végül nem lett semmi, mert egyedül én akartam menni, Zolika pedig csak engem kísért volna el, így nem éltem a lehetőséggel, amiben a kánikula és a 3 órás busz út is közrejátszott, aztán reménykedem hogy egyszer még odavisz az élet. Így Bibionét el sem hagytuk, és pihenősre sikeredett a nyaralás, amit részben élveztem, részben pedig jó lett volna legalább a környező településeken körbenézni, de maradt a szokásos esti vacsorázás, sétálgatás, és..
 fiúknak a buli, ahova egyszer Zoli is a fiúkkal tartott, és egy ilyen gyönyörű vörös rózsával tért vissza.. 
mondanom sem kell, az egyik legszebb emléke marad a nyaralásunknak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése