2017. febr. 1.

1 év

Épp egy teljes év telt el az utolsó bejegyzésemig, és egy éve, hogy a Libri és Bookline marketing osztályán dolgozom. Mivel itthon betegeskedem már lassan 1 hete, kapok az alkalmon, és összefoglalom mennyi mindent adott nekem ez az időszak.
 Túl vagyok egy könyvfesztiválon, könyvheten, tavaszi - és karácsonyi kampányon, ami körül hónapokon keresztül zajlott a munka, és megtapasztaltam, hogy a marketing a gyakorlatban olykor kellően stresszes, pörgős és változatos tud lenni. Jellemzőek a szűk határidők, olykor a feszített tempó, de a végeredmény kicsengése mindig elégedett érzéssel tölt el, és ha a munkámról kérdeznek, szinte órákig képes vagyok róla beszélni, mert szeretem, és úgy gondolom, hogy ez a legfontosabb. Sosincs 2 egyforma nap, mindig új kihívások érnek. De nem ment minden ilyen flottul a legelejétől..  elég nehezen szoktam meg a fél 6- 6 órás végzést, mert estére alig marad idő bármire is, de már jobban kezelem ezt az időbeosztást, mint az elején. A határidők miatt gyakori, hogy 6-ig nem végzünk a munkával, ez főként a kampányidőszakokra vonatkozik..  szeptember, és október volt a legnehezebb, akkor többször előfordult, hogy 8-9 körül értem haza. 
Feladataim leginkább operatívak: marketing riportok/prezentációk készítése, számlavezetés, minden ami merchandesign termékhez kapcsolódik (árajánlat, minta, megrendelés), partnerekkel való kapcsolattartás, támogatói felajánlások, könyvajánlók összeállítása, könyves magazin háttérmunkák, promóciós termék bevételezése, plusz projekt jellegű megbízások jelentik. 
 Ezzel kapcsolatban a munkahelyi örömöket és sikereket általában snapchat-el archiválom, így a továbbiakban a beszédes képekre bízom a beszámolót.


3 megjegyzés:

  1. de irigyellek! szuper jó munka lehet:) Karácsonykor olyan mázlim volt, hogy nyertem Libritől egy könyvet, Booklinetól pedig egy plédet és bögrét:) ezeket a noteszeket hol lehet beszerezni? nagyon jó lenne!

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Milyen kicsi a világ :) A noteszek utánrendelése épp a héten érkezett meg, és jövőhéten már elérhető lesz a www.bookline.hu oldalán :)

    Megkérdezhetem hogy találtál a blogomra? :)

    Szinti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na akkor majd figyelem, köszi :)
      sok-sok éve olvaslak, anno én is blogoltam és még akkoriban találtam rád szerintem :) remélem mostantól újra rendszeresek lesznek a bejegyzések mert nagyon szerettem az írásaid!

      Törlés