2015. máj. 27.

Könyvfesztivál, Sajtótájékoztató, Záródolgozat

Már 2 hete, hogy végeztem a gyakorlatommal, és az utóbbi bejegyzésem óta, a gyakorlatom 2. felében újabb élményekkel és tapasztalatokkal gyarapodtam. Hál Istennek, a ceruza projektet sikerült önállóan kiviteleznem.. nagyon sok tervezgetés után kifogytunk az időből, és kb 10 nap alatt szereztük be az 5 ezer logózott ceruzát. Életem sikerélményének éreztem, amikor áprilisban, könyvfesztivál előtt 1 nappal megérkeztek, és magam mutathattam körbe a kollégáknak. A ceruzákat másnap már magam osztogattam a könyvfesztiválon, ami remek alkalom volt arra, hogy megismerjem a kiadói oldalon dolgozókat, valamint felmérjem a fogyasztók véleményét az új arculattal kapcsolatban.. egy biztos, aminek én a legjobban örültem, hogy a ceruzának nagy sikere volt :)
A könyvfesztivál 4 napos esemény volt, de én csak 2 napot dolgoztam. Ez a könyvszeretők fesztiválja, mivel az érdeklődők megtalálhatták az összes magyar kiadót, magyar és nemzetközi írók dedikáltak, családi programokkal megfűszerezve egy tökéletes kulturális hétvégét varázsoltak a főváros szívébe. Számomra viszont kimerítő hétvége volt, mivel nem számítottam rá, hogy ilyen sikeres esemény lesz, és ennyi ember szereti a könyveket. A képek a fesztivál első napján, csütörtökön készültek, amikor leginkább csak riporterek, és újságírók nézelődtek.. másnap amikor munkába mentem, a munkatársaim meg is jegyezték, hogy benne voltam az m1-es híradóban :)  
Következő nagyobb esemény, a májusban megtartott arculatváltással kapcsolatos sajtótájékoztató volt, amit a Mammutban tartottak meg. Már kora reggel izgatottan készülődtünk, majd az újságírók érkezése után sor került a reggeli előadásra.
Az előadás során süteményeket, kávét szolgáltunk fel az újságíróknak, a végén pedig ajándékokkal köszöntük meg részvételüket. 
Ez volt az utolsó napom a gyakorlatból.. épp mire új irodába kerültünk, és saját helyem lett, nekem búcsúznom kellett. Viszont nagyon jól esett, hogy mindenki úgy köszönt el, hogy még találkozunk, ezért igencsak biztató volt így távozni. Aztán még kitudja mi lesz a továbbiakban, én jeleztem, hogy júliustól készen állok, de biztosban még nem maradtunk, ezért kicsit aggódok is, de a remény hal meg utoljára!
2-3 hét alatt sikerült behoznom a záródolgozatomat is, így múlthéten végeztem vele. Kicsit megszenvedtem vele, mert nehéz volt úgy leülni, hogy a lakótársaim folyton hívtak magukkal lazítani.. de összehoztam, és nagyon jóó érzéés volt a kezemben tartani. :)) 
Már csak egy prezentáció és szóbeli vizsga van hátra, és nem olyan sokára a kezemben tarthatom a szakmámat, amivel lezárul életemnek egy szép része. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése